Codrin Andronic

"stop existing and start living" – M. Jackson

Florile de pe campii sunt Gratis!

on 2009/09/02

Ca idee, daca aveti nevoie de un buchet de flori (ca sa il daruiti sau doar pentru ornament acasa), puteti opta pentru un buchet de flori salbatice de camp, care de multe ori arata mult mai bine decat cele de la florariile improvizate pe marginea trotuarului si nici nu va costa nimic. Le puteti gasi pe la marginea orasului sau chiar in interiorul acestuia (atunci cand cei de la primarie uita sa tunda iarba).

Eu, in acest scop, am facut ieri o plimbare foarte placuta cu bicicleta pana la aeroport in Iasi pentru a culege un buchet de flori prietenei mele. Din pacate, recunosc, nu fac asta prea des.

flori

P.S.  Astea care le-am cules eu au si un miros foarte placut :)

One response to “Florile de pe campii sunt Gratis!

  1. ACD says:

    Florile astea au rezistat doua saptamani (cu toate ca mai puteau fi tinute dar cadeau foarte multe petale de la cele uscate). Unde gasesti asa ceva in florarii?

Leave a Reply

