Codrin Andronic

"stop existing and start living" – M. Jackson

De ce-mi place sa merg cu trenul

on 2009/10/21

“De ce oare?” te intrebi. E mai scump, nu iti ofera libertate la fel ca o masina, mai sunt si oameni in tren :)
Mie imi place in primul rand pentru ca in pretul biletului este inclusa si o portie zdravana de timp liber. Si stiu bine ca toti ne plangem ca nu avem destul timp liber. Ia in calcul cat timp liber castigi la un drum Iasi-Bucuresti de exemplu – aproximativ 6 ore – timp in care poti pune lumea (sau propria viata) la cale, poti savura o carte buna, sau poti chiar sa folosesti laptopul in diverse scopuri (in intercity au si priza de 220V). Spune-mi te rog cum faci tu toate astea la volanul supermasinii tale?

Apropo, asta nu e reclama ascunsa la CFR si nici nu am pe nimeni din familie care lucreaza acolo :)

2 responses to “De ce-mi place sa merg cu trenul

  1. cip says:

    minti CFR-istule mik ce esti !

Leave a Reply

