Codrin Andronic

"stop existing and start living" – M. Jackson

Verdeata in balcon

on 2009/10/29

Cu o luna in urma am pus in practica ceva ce voiam sa fac de mult timp. Mi-am pus niste verdeata in balcon. Am facut chestia asta pentru ca voiam sa refolosesc cateva PET-uri si ca sa nu mai merg la magazin cand am nevoie de cateva fire de patrunjel sau marar. Si pe deasupra, imi place foarte mult gradinaritul (dar din pacate stau la bloc). Toata chestia asta m-a costat 0 lei. Am folosit chestii care altii le-ar arunca fara sa stea pe ganduri (3 PET-uri, o cutie de la un tort de inghetata, si doua tavite ramase de la carnea de pui cumparata din supermarket). Pamantul l-am luat dintr-o padurice de la marginea orasului (stiu ca este si la magazin de cumparat dar de ce as alege varianta asta?).

verdeata

Lucrul asta se poate extinde dupa plac sau dupa nevoie. E bine totusi sa alegeti bine plantele pe care le puneti in balcon. De exemplu alegeti plante care cresc din nou dupa ce le taiati (cum e cazul patrunjelului sau al altor ierburi aromatice). De asemeni aveti in vedere cantitatea de lumina de care dispune balconul si din nou alegeti plantele care cresc bine in acele conditii.

Leave a Reply

